Продавець Інтернет-магазин "PriceShop" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
982 відгуків
+380 (50) 054-88-85
+380 (68) 420-04-69
+380 (66) 518-76-85
Интернет-магазин "PriceShop"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товару належної якості. Відповідно до законодавства України покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня отримання товару, якщо цей товар не підійшов йому за формою, габаритами, фасоном, розміром, кольором тощо. 1. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст.9 ЗУ Про захист прав споживачів можлива тільки при дотриманні таких умов: 1) з дня отримання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня отримання товару; 2) товар не був у використанні; 3) збережені товарний вигляд, споживчі якості товару. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару. При поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів. У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару (з регіонів України - по прайсу компанії-перевізника). Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо: 1) з моменту отримання товару (не рахуючи дня отримання), що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів; 2) товар, який не має суттєвих недоліків, був у використанні; 3) при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження). Умови повернення товару неналежної якості. Термін гарантії 30 днів з моменту отримання товару не враховуючи дня одержання. Для деяких товарів термін гарантії більше 30 днів, про що зазначено в описі товару. У разі виявлення несправності або дефектів товару протягом гарантійного терміну, покупець має право: на безкоштовне усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення; на заміну на аналогічний товар належної якості; на відповідне зменшення вартості товару; на заміну на такий же товар іншої моделі з перерахуванням вартості товару; на повернення вартості товару і відшкодування збитків пов'язаних з оплатою послуг компанії-перевізника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner